rozrząd

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek^wro
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8321

    #26
    Samiec, no prosze, to widac poszlo w dol Dlatego nie wiem skad te kwoty 1500 zl :P
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz

    • LordVere
      Classic
      S_OCP Member
      • 2007
      • 33

      #27
      Mnie to czeka za 2000 km
      W Krakowie w ASO rzucili kwota kolo 1100 PLN (robocizna + czesci z pompa wody)

      Komentarz

      • Maro2225
        Ambiente
        • 2007
        • 113

        #28
        Mnie kosztowalo 730 czesci z pompa +120 robocizna. Dodam,ze caly czas bylem przy aucie.
        Maro

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #29
          Z ceną można zejść bardzo nisko, zakładając części jakiś dziwnych firm których w ostatnim okresie pojawiło się dosyć dużo.
          Sam klientom zakładam oryginały + pompa wody Ruville = ok. 680zł + 270 robocizna wraz z diagnozowaniem, sprawdzeniem kąta wtrysku i ewentualną regulacją. Każdy był zadowolony,
          może mniej Ci u których znalazłem jeszcze inne usterki (99%) :wink: :szeroki_usmiech
          W tym auto zastępcze na czas naprawy

          Zamieszczone przez Maro2225
          Dodam,ze caly czas bylem przy aucie.
          Fakt, jeśli się nie ma zaufania do mechanika to ok. Wiem jak to jest gdy auto to takie oczko... :wink:
          ale w niczym to nie pomaga a nieraz jest cholernie denerwujące
          z doświadczenia wiem że wtedy naprawa sporo się przedłuża
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • abyss
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 245

            #30
            Ja to rozumiem, bo mimo zupełnie innej branży nie lubiłem nigdy jak klienci stali za plecami. Wtedy coś złośliwie musi upaść np. w piach, albo się rozsypać w rękach. I nie z mojej winy - a np. produkcyjnej lub materiałowej.
            Od jakiegoś czasu uważam, że jeżeli sam czegoś nie potrafię zrobić to szukam kogoś, do kogo mam zaufanie - i wtedy już W OGÓLE nie stoję za placami a grzecznie czekam w domu/poczekalni etc...
            ...

            Komentarz

            • sptom
              Rider
              • 2007
              • 351

              #31
              Zamieszczone przez misiek^wro
              rozrzad robilem wg faktury 16.03.2007.

              Za kpl tj pasek conti napina rozrzadu litensa, i cala rolkownia INA plus pompa ruvilla zaplacilem na ZMAX.PL rowno 550 zl bez wysylki.

              Za wymiane w zaprzyjaznionym warsztacie zaplacilem 230 zl.

              W sumie wyszlo 780 zl, co uwazalem za i tak niezly wyczyn Jednak minelo ponad pol roku od marca, trzasnalem juz ponad 15 tysi na tym i wszystko bangla super. Teraz pewnie zaplacilbym wiecej :twisted:
              Ja robiłem dwa tygdonie temu przeglad po 90tys. Za rozrzad z pompa wody zapłaciłem 660zł do tego robocizna (w tym wymiana oleju, filtrów....) i dodatkowo jeszcze jakis 2 czy 3 elementów związanych z rozrzadem zapłaciłem 550zł. Sama robocizna wynosila bodaj 350zł. Czyli rozrzad + robocizna ~1000 zł. ASO krzyknęło sobie od 1800zł :evil:
              Dostojnie do przodu by Dynosoft

              Komentarz

              • misiek^wro
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8321

                #32
                Zamieszczone przez sptom
                ASO krzyknęło sobie od 1800zł :evil:

                p***by ...
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  Dostalem dzisiaj wszystkie graty zamowionego rozrzadu. Wszystko było w pudełkach RUVILLE, natomiast poszczególne części wyglądały następująco:
                  -pompa wody RUVILLE
                  -napinacz Litens
                  -pozostałe 3 rolki INA
                  -pasek Contitech ct 946
                  Ponizej zamieszczam cytat dobrygrzeswawa oraz aldam

                  Są dwa rodzaje pasków 038109119D (ct 946) lub 038109119M (ct 1044)
                  Sprawa wygląda tak:
                  Według ETOS-a to:
                  038 109 119 D idzie do numeru silnika:
                  >045 000 AQM
                  >565 000 AGR
                  >500 000 ALH
                  >595 000 AHF
                  >150 000 ASV

                  038 109 119 M idzie od numeru silnika:
                  045 001> AQM
                  565 001> AGR
                  500 001> ALH
                  595 001> AHF
                  150 001> ASV

                  Oba te paski mają 141 zębów takiego samego kształtu i tak naprawde nie wiem czym się różnią- może wytrzymałością, grubością, szerokością


                  Co na to Contitech:


                  Dlaczego do Volkswagena VW TDI
                  używa się dwóch pasków bez
                  zauważalnej różnicy: CT 946 oraz
                  CT 1044 ?
                  Pasek CT 1044 jest wymagany przy
                  określonym numerze silnika w
                  zależności od kodu silnika zgodnie z
                  danymi VW. Pasek CT 1044 można
                  stosować również do starszych
                  silników TDI. Dzięki dodatkowej
                  tkaninie wzmocnienia możliwe jest
                  większe obciążenie paska. Numer
                  OE wynosi: 038109119M.
                  Okazuje sie ze posiadam silnik ASV o numerze 493746, czyli wychodzi na to ze weglug cytowanych danych powinienem zalozyc jednak pasek CT 1044.
                  Teraz pytanie czy cos sie w silnikach ASV zmienilo od numeru 150001?
                  I co by moglo sie stac montujac do mojego silnika pasek CT 946? :roll:
                  Jako ze graty przyszly droga pocztawa, wiec z wymiana paska bedzie troche krecenia.
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • DGW
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 2330

                    #34
                    Samiec, moim zdaniem nic się nie zmieniło tylko po prostu producent zabezpiecza sie w ten sposób, tak na wszelki wypadek dedykując wzmacniany. Byćmoże były jakieś przypadki zerwania lub nadmiernego wyciągania się paska
                    jednak to tylko moje przemyślenia
                    NFPNorth-West
                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                    WARSZTAT www.dsize.pl
                    ->
                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                      Samiec, moim zdaniem nic się nie zmieniło tylko po prostu producent zabezpiecza sie w ten sposób, tak na wszelki wypadek dedykując wzmacniany. Byćmoże były jakieś przypadki zerwania lub nadmiernego wyciągania się paska
                      jednak to tylko moje przemyślenia
                      Tylko jezeli rewolucji nie bylo w silniku, a pojawialay sie jakies przypadki zerwan itd. to raczej producent powinien zlecic wymiany paskow na mocniejsze takze w starszych wersjach silnikow. :roll:
                      Chyba jednak lepszy bedzie ten dedykowany, biorac pod uwage ze silnik ma lekkiego (narazie) wirusa, wiec i obciazenia sa wieksze. Chce po prostu, aby to wytrzymalo kolejne 90kkm.

                      [ Dodano: Pią 07 Gru, 07 18:05 ]
                      A wiec zamiana ct 946 na ct 1044 jest w trakcie

                      [ Dodano: Pią 14 Gru, 07 01:30 ]
                      Pasek jest juz wlasciwy(ct1044), teraz pytanie niby blache. Z rolkami firmy INA nie ma w komplecie srub itp.. Wyczytalem kiedys na forum ze powinno sie stare sruby je wymienic na nowe. Skad je teraz wziasc, czy w ASO dostane takie sruby lub gdzie szukac ? :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • JPS1972
                        Ambiente
                        • 2005
                        • 247

                        #36
                        Czy przy wymianie pompy wody zlewają/wylewają płyn chłodniczy i zalewają nowy?
                        Pozdrawiam
                        Jacek

                        Komentarz

                        • gstan
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 106

                          #37
                          Ja jak wymieniałem u siebie rozrząd kupłem zestaw Gates'a. Wtym zestawie też nie było śrub. W orginalnych skodowskich widziałem że są. Podjechałem do Skody na Sokratesa i nawet chciałem je kupić, ale gość z salonu powiedział mi że sa tylko z zestawami. Trochę dziwne?
                          Wlazłem więc jeszcze na strone Gates'a i doczytałem sie że w zestawach jest wszystko co jest potrzebne do wymiany. O ile dobrze się doczytałem po angielsku :lol: .
                          Zostały wiec stare śruby.
                          Grzesiek
                          Octavia 2 Elegance

                          Komentarz

                          • bono
                            Drive
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 48

                            #38
                            tak sie prezentuje kompletny rozrzad do ASV :arrow:
                            :arrow: pompa wodna 038 121 011 AX

                            :arrow: rolka 038 109 244 M, INA F-236343.01 JN6

                            :arrow: pasek rozrzadu -038 109 119 M GEA Gates PowerGrip HNBR PA 66;

                            :arrow: rolka 058 109 244

                            :arrow: rolka 038 109 243 N - NTN 6007LHA

                            :arrow: rolka 038 109 244 E

                            :arrow: sruby


                            szczegoly tutaj http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=6027
                            Audi by Dynosoft
                            Pozdrawiam
                            Blazej (Bono)

                            Komentarz

                            • Doba
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 357
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez JPS1972
                              Czy przy wymianie pompy wody zlewają/wylewają płyn chłodniczy i zalewają nowy?
                              Wszystko zależy od osoby i miejsca w którym to Ci robią. Jeśli płyn jest dobry to można część odzyskać podczas spuszczania.
                              MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                              Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                              # # # # # # # # # # #

                              Moja O2
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                              Komentarz

                              • prodriveteam
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 158

                                #40
                                Ja niedawno wymieniałem rozrząd i przy okazji wymieniłem sobie termostat (tak na wszelki wypadek bo i tak wszystko było rozebrane) i płyn chłodzący (co 3 lata lub co 60tyś powinno sie wymienić). Za kompletny oryginalny rozrząd do AGU zapłaciłem 450zł (jedynie pompa była Ruville) a wymianę zrobiłem sam wiec za robociznę zapłaciłem 0zł
                                1,8T AGU RS Look
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

                                Komentarz

                                • Zoltar
                                  Rider
                                  • 2005
                                  • 722

                                  #41
                                  Jak dobrze pójdzie będzie mała promocja na ori nierządy w najbliższym czasie

                                  Wymianę w Gdańsku mogę "załatwić" za 200 zł u profesjonalisty (20 lat w Skodzie)


                                  Pozdrawiam
                                  www.soft-car.pl
                                  www.chiptuning-gdansk.pl


                                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                  - Wyłączanie DPF
                                  - Hamownia Obciążeniowa

                                  Komentarz

                                  • rad10
                                    Ambiente
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 180

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Doba
                                    Zamieszczone przez JPS1972
                                    Czy przy wymianie pompy wody zlewają/wylewają płyn chłodniczy i zalewają nowy?
                                    Wszystko zależy od osoby i miejsca w którym to Ci robią. Jeśli płyn jest dobry to można część odzyskać podczas spuszczania.

                                    Tylko po co się bawić w odzyskiwanie płynu?! Koszt jest naprawdę niewielki coś koło 20zł za litr w ASO, więc po co kombinować!!! :diabelski_usmiech

                                    Komentarz

                                    • JPS1972
                                      Ambiente
                                      • 2005
                                      • 247

                                      #43
                                      Zamieszczone przez rad10
                                      Tylko po co się bawić w odzyskiwanie płynu
                                      Pytanie było tylko teoretyczne w sprawie odzyskiwania.
                                      A o wymiane pytam sie dlatego, że chcę wymienić płyn w styczniu jednak rozrząd w okolicy maja mnie czeka więc...zaczekam do wymiany r.
                                      Pozdrawiam
                                      Jacek

                                      Komentarz

                                      • Jacek Nowak
                                        Rider
                                        • 2005
                                        • 390

                                        #44
                                        kupilem dzis rozrzad(pasek Gates Power Grip i 4 rolki firmy Skf) podobno to bardzo dobry wyrob. Czy ktos z was taki sam zestaw montowal???
                                        Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                        Komentarz

                                        • vernix
                                          Ambiente
                                          • 2007
                                          • 135

                                          #45
                                          koszty do mojego 1,6 BFQ w ASO w Białymstoku wg wczorajszej wizyty
                                          wymiana 450
                                          części 750
                                          pompa 150
                                          BIA 4XXX

                                          Komentarz

                                          • DGW
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 2330

                                            #46
                                            Zamieszczone przez vernix
                                            koszty do mojego 1,6 BFQ w ASO w Białymstoku wg wczorajszej wizyty
                                            wymiana 450
                                            części 750
                                            pompa 150
                                            Jeśli będziesz chciał tam wymieniać za takie pieniądze to ok ale mogę Ci powiedzieć że we wtorek będę robił właśnie BFQ i kolega płaci mniej za wszystko niż Tobie powiedzieli za same części. Części oczywiście oryginał zakładam
                                            NFPNorth-West
                                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                            WARSZTAT www.dsize.pl
                                            ->
                                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                            Komentarz

                                            • tom321
                                              Drive
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 68

                                              #47
                                              witam ja dziś rano zmieniałem rozrząd. Części kupowałem na trockiej w warszawie. Koszt to 719zł za rozrząd z nową pompą oczywiście oryginał mam u nich kilka % zniżki wiec może być troszkę drożej normalnie. Za wymianę rozrządu z 4l płynu chłodniczego zapłaciłem 270zł na ul łodygowej firma Walczak \Dodam że po rozebraniu okazało się, iż rolka napinająca a dokładnie dolna jej blaszka była pogięta i to był ostatni dzwonek przed zniszczeniem silnika bo napinacz nie działał 100% a zmieniałem 20 tysięcy wcześniej profilaktycznie
                                              pozdrawiam

                                              Komentarz

                                              • DGW
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 2330

                                                #48
                                                Zamieszczone przez tom321
                                                Dodam że po rozebraniu okazało się, iż rolka napinająca a dokładnie dolna jej blaszka była pogięta
                                                tom321, to "podziękuj" tym co ostatnio wymieniali Ci rozrząd bo tak jest jak się laik bierze za mechanike :x Miałeś szczęście że tyle wytrzymało, ja natomiast przejechałem ok.500km i silnik się "rozpadł". Teraz już nikomu do rozrządu nie dam się dotknąć :evil:
                                                NFPNorth-West
                                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                                ->
                                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                Komentarz

                                                • tom321
                                                  Drive
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 68

                                                  #49
                                                  no niestety nie wiem komu mam dziękować bo kupiłem go w październiku 2007 co najlepsze wykręciłem 130KM i mam ciężką nogę. Więc podziękuję fartowi chyba :lol:

                                                  Komentarz

                                                  • djczas
                                                    RS
                                                    • 2005
                                                    • 9612

                                                    #50
                                                    Jacek Nowak, a pompa wody

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...